epic fail
military funny
stupid human

Comment on this Motifake



Creator: almarpa

 Comment using Facebook

crankyhead - June 26, 2010, 6:52 pm,
I was gonna make a joke about Phydeaux, Aggy, Jake and a discount sperm bank but I didn't want to give the impression I'm an a**hole. So I'll let someone else say it instead.
Mooooooooooooooooooo - June 26, 2010, 7:00 pm,
I think you've made your point. poster=1 Crankyhead's comment =5.
agdaniele - June 26, 2010, 11:10 pm,
Troubles... brilliant!!!
agdaniele - June 26, 2010, 11:11 pm,
Cranky... it's funny... just make sure you can take better than you can give.
crankyhead - June 27, 2010, 12:01 am,
Oh Aggy... don't you know... I have the skin... of a tank? =)
agdaniele - June 27, 2010, 12:02 am,
A seamonkey tank? Because although durable, they always tip over and kill the residents.
crankyhead - June 27, 2010, 12:08 am,
Y'know the guy who started selling sea monkeys also is the same guy responsible for x-ray glasses. I don't really know where I'm going with this.
ICEMAN - June 27, 2010, 12:09 am,
I take it you have never seen a n**** sea monkey. Hubba hubba.
crankyhead - June 27, 2010, 12:13 am,
NSFW sea monkeys lol
agdaniele - June 27, 2010, 12:13 am,
LMAO!!!! I wondered if anyone used x-ray glasses more creatively than I do! When I put them on, I can see right through the electrical ***e wrapped around my gerbil.
crankyhead - June 27, 2010, 12:17 am,
yeah, i just use clamps... on the gerbil i mean.
agdaniele - June 27, 2010, 12:18 am,
Clamps? I'm seeing a challenge in entry... unless I'm just too "resistant"
crankyhead - June 27, 2010, 12:40 am,
In all seriousness Aggy, I'm just here for the laughs, I'm not trying to ruin anyone's day.
agdaniele - June 27, 2010, 12:42 am,
Unless anyone is mexican?
ICEMAN - June 27, 2010, 12:43 am,
Well, except for Moo+ & TTH, that's pretty much why we're all here. ;)
DSATHeDRiZZLe - June 27, 2010, 12:51 am,
Anyone else curious why Aggy owns a gerbil? Just sayin...hehe : )
agdaniele - June 27, 2010, 1:11 am,
DSA!!! How's it going, stranger? How is your daughter doing?
DSATHeDRiZZLe - June 27, 2010, 1:44 am,
She's good...rolling over now...makes it a @#$% changing a d*** diaper!lol How's your liver doing? hehe
agdaniele - June 27, 2010, 1:46 am,
Ok, when a man is proud when he says that his daughter is "rolling over now" - that's gotta chill you to the core, when taken in perspective. But, it's good to know that you have reached the a**isted changing stage now. I'm good... nice to see you around.
DSATHeDRiZZLe - June 27, 2010, 2:09 am,
"Proud" may be a bit strong...I've been changing and feeding her since day #1...I'm a pragmatist...I miss the days already when she stayed nice and still when I was changing her...funny part now is when I tell her not to try s****** on my dog tags and she
DSATHeDRiZZLe - June 27, 2010, 2:10 am,
says "fine" and tries shoving them in my mouth! lol
DSATHeDRiZZLe - June 27, 2010, 2:15 am,
Nice to see you too BTW...d*** near #$%^ myself that one day when it said I was banned for racism...I sat around for an hour tryin to figure out what the hell I did to piss you off now! lmao
rerun - June 27, 2010, 2:43 am,  
everybody including Mr M was banned for racism.....and to think I did it. You guys only thought aggy was tough on racists
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 2:44 am,
Hey! I'm tough on Races too.
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 2:44 am,
Ooooooohhh "Racists" my bad.
agdaniele - June 27, 2010, 2:45 am,
Yeah..... I saw how you boooed the winner of the 20-foot dash in the special olympics.
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 2:46 am,
Meh....Spacedog can take the criticism.
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 2:47 am,
And he looked good on the podium. Even if he was playing pocket pool and picking his nose at the same time.
agdaniele - June 27, 2010, 2:47 am,
(the winner was neejee)
rerun - June 27, 2010, 2:49 am,  
if he was curled up in the fetal position he could have been doing both with the same hand
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 2:50 am,
Well.....takes one.
spacedog - June 27, 2010, 2:51 am,
HA! That's what I get for looking around the webs for more pictures.
agdaniele - June 27, 2010, 2:51 am,
LMFAO!!!! Touché fish taco lover!
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 2:54 am,
Isn't it kinda late for Rerun and Spacedog?..........wives kick you out of bed?
agdaniele - June 27, 2010, 2:56 am,
Ummmmmm.... spae, you can't credit motifake for your "asian tentacle" searches... and subsequent unfunny motifakes of the same nature.
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 2:56 am,
Thanks for the nice comment on my calendar space......if only Rerun were so nice..
rerun - June 27, 2010, 2:56 am,  
yup. I asked for ***, she called me a "MF:, that sparked the thought "MF" = Motifake.
rerun - June 27, 2010, 2:59 am,  
I did make a nice comment about it, you must be blind.
Mooooooooooooooooooo - June 27, 2010, 3:00 am,
I'm just razzing you for modifying my post.
rerun - June 27, 2010, 3:03 am,  
I have no idea what you are talking about.....I don't have the ability to moify your post....really (anybody buying this?)
rerun - June 27, 2010, 3:04 am,  
whatever you do, do not look at it again.
spacedog - June 27, 2010, 3:04 am,
Asian tentacles? Nah. I'm more of a Heavy Metal fan. And as to the unfunny posters, I gotta be me.
Start new comment thread
Register in seconds...
Log In