politics
stupid human
dogs
demotivational poster
religion
photobomb
social facepalm
douche
epic fail
drunk
hate my job
photoshop
ms paint
philosophy
funny pictures
motivational
gangsta
movie 
car photos
sports
ufo
fad
supernatural
gamer
people pic
beautiful girl
planking
anime otakus
military funny
comic
clown
pun
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds

show viral highly ranked everything fresh items/page 1 5 10 20



demotivational poster FIRST IMPRESSIONS

FIRST IMPRESSIONS - demotivational poster


TAGS: you dirty dancing stallion you


0
(4.63/5) - 16 votes




John R - September 5, 2010, 7:10 am, #192368
And the moral of the story is: Don't Be A ja****s.
spacedog - September 5, 2010, 12:50 am, #192361
Nice one GS. You need to submit more often dude. 5L
Feasibly - September 4, 2010, 11:21 pm, #192350
LOL! 5 donkey brays


(Add Comment)      (Add to favorites)


#115619 Created September 4, 2010
More by GreyScorpion




demotivational poster AMBER LAMPS

AMBER LAMPS - demotivational poster


TAGS: greybeards amber lamps leaky http www youtube com watch v xfmaiy9fzzy your mom


12
(4.77/5) - 13 votes




Reality Lord - September 4, 2010, 9:30 pm, #192332

the dude actually has "i am a m**********r" on his t-shirt. and the other guy still messes with him. lmfao when i first saw it.
Reality Lord - September 4, 2010, 9:13 pm, #192329

yeah, sorry the link i'll set here is to one of the most viewed current youtube files. enjoy... http://www.youtube.com/watch?v=zDQyae9v1VA
crankyhead - September 4, 2010, 6:45 pm, #192319
I'm a 67 year old man! You ain't afraid of me! LOL
tellitlikeitis - September 4, 2010, 6:33 pm, #192318
Most definately have to see utube to understand this one! LOL


(Add Comment)      (Add to favorites)


#115595 Created September 4, 2010
More by Reality Lord


Sponsored Links




demotivational poster PATRICIA STAR

PATRICIA STAR - A perfect example of cartoon crossdressing. demotivational poster


TAGS: patricia star spongebob patrick crossdressing


16
(2.25/5) - 16 votes






(Add Comment)      (Add to favorites)


#115579 Created September 4, 2010
More by chelseafcrocks82


demotivational poster NINJA AWARENESS WEEK

NINJA AWARENESS WEEK - I know we are supposed to move like phantoms, silent & unseen...... But if we hurry we can catch that bus! demotivational poster


TAGS: ninja


20
(4.06/5) - 18 votes




thegamer - September 14, 2010, 10:02 am, #193781
hmmm. bus riding jutsu
5150monkeylove - September 3, 2010, 9:22 pm, #192174
Love it...5l


(Add Comment)      (Add to favorites)


#115558 Created September 3, 2010
More by flint


demotivational poster YOU MAKE ME LAUGH

YOU MAKE ME LAUGH - I THINK I WANNA BE YOUR BUDDY! demotivational poster


TAGS: dog funny


30
(3.85/5) - 20 votes




Feasibly - September 3, 2010, 8:50 pm, #192172
Nice one. Animal posters are one of my favorites.


(Add Comment)      (Add to favorites)


#115556 Created September 3, 2010
More by flint









NEXT PAGE




[[[ LEADER BOARD ]]]



Social Sharing
 




Flaunt your poster
poster#


The HOT list
5/5 by Tenser

4.8/5 by Ashson

4/5 by Reality Lord

4.5/5 by xnavygunner

5/5 by steve1961

4.2/5 by vindicator

4.3/5 by Greybeard

4.9/5 by Reality Lord


MORE on the HOT PAGE




Upload content like a BOSS