demotivational poster
motivational
politics
dogs
stupid human
religion
supernatural
douche
photobomb
drunk
ms paint
social facepalm
epic fail
hate my job
gangsta
photoshop
funny pictures
movie 
sports
people pic
car photos
ufo
gamer
fad
beautiful girl
clown
anime otakus
pun
planking
military funny
comic
philosophy
motifake

Latest comments




PREV PAGE

Shottyz - Feb 18, 2011 6:47am, #212645

Don't even get me started on Rocky Mountain Oysters

shmoe13 - Feb 18, 2011 6:33am, #212644

oh camon just cuz shes pregnant and holding beer doesnt mean shes buying it for herself not every pregnant woman in the world is irresponsible

agdaniele - Feb 18, 2011 2:00am, #212641

I believe the merry-go-round would be.

Zreiser - Feb 18, 2011 1:14am, #212640

The best use of the 'over 9000' joke yet!

5150monkeylove - Feb 18, 2011 1:05am, #212639

poetic steampunk theme. I love it! 5L

Breannainn - Feb 17, 2011 11:52pm, #212637

lol, oh god d***it. First thing I saw when I logged on. Just had dinner. Stomach hurts from laughing. 5 lions.

CANADA - Feb 17, 2011 11:46pm, #212636

very nice pun!

CANADA - Feb 17, 2011 11:42pm, #212635

wine gives me the worst hangover, feels like my head is gonna split. Don't get drunk off homemade wine. I guess my university exercised liver makes me immune to pretty much everything else lol

- Feb 17, 2011 11:39pm, #212634

I remember getting DTs from Moosemilk but not a hangover. (WTFO)

CANADA - Feb 17, 2011 11:39pm, #212633

LMAO!

CANADA - Feb 17, 2011 11:34pm, #212631

i only get hangovers if i drink wine. just lucky i guess

CANADA - Feb 17, 2011 11:32pm, #212630

too bad you're limited to a 2 digit high score

IgnorantBeauty - Feb 17, 2011 11:19pm, #212629

Awesome!

Greeny - Feb 17, 2011 10:25pm, #212628

Can I have some of what you're having?

Fiodh - Feb 17, 2011 9:42pm, #212627

Who needs spelling?

oaktree - Feb 17, 2011 9:37pm, #212626

Keep in mind that Russia was just fighting the Germans on on the Eastern frond by ground and air....ok a little in the sea. Mean while, U.S. was fighting the Germans in the west, south, air and sea....oh yea and fighting the Japan.

TheOne - Feb 17, 2011 9:29pm, #212625

Thanks man I was going to do it a few days ago but I totaly forgot...whatever its here now!

newkevind51 - Feb 17, 2011 9:05pm, #212624

dang blonde drivers!!!there always ruining our crap!~~chrys

newkevind51 - Feb 17, 2011 9:05pm, #212623

dang blonde drivers!!!there always ruining our crap!~~chrys

rerun - Feb 17, 2011 8:07pm, #212622

Then there was Napoleon Shapiro.....pretty sure he was Jewish.

LOFMarine - Feb 17, 2011 7:54pm, #212621

Uh Derek, Napoleon wasn't French, he was Italian.

rerun - Feb 17, 2011 7:39pm, #212619

still gets to me

flint - Feb 17, 2011 5:46pm, #212618

like the one you have, simple!

flint - Feb 17, 2011 5:41pm, #212617

I guess some people make a career out of being stupid and phil812 is at the top of his game.....

autumnspirit - Feb 17, 2011 5:20pm, #212616

Beautiful! 5L's

pieman - Feb 17, 2011 4:57pm, #212615

Lol'ed almost as hard as when I say the you tube video. 5 Kamehameha ha ha's

pieman - Feb 17, 2011 4:52pm, #212614

How about the first person who thought an egg looked tasty

pieman - Feb 17, 2011 4:49pm, #212612

Can't even win at the game of Life. 5L

TheOne - Feb 17, 2011 4:40pm, #212610

Lol.

crankyhead - Feb 17, 2011 3:23pm, #212607

You don't get hangovers? You must share your secret.

kam1991 - Feb 17, 2011 3:16pm, #212605

i dont think mines that bad ever oh wait i dont get hangovers

Kelsey Morrow - Feb 17, 2011 3:10pm, #212604

i love little mad animals lol
Facebook user

kam1991 - Feb 17, 2011 3:08pm, #212603

aw love it so cute

Tman545 - Feb 17, 2011 1:41pm, #212600

umm i see a face shape in the clouds am i the only one

Tman545 - Feb 17, 2011 1:26pm, #212599

funny

Tman545 - Feb 17, 2011 12:58pm, #212596

5L funny and true

Tman545 - Feb 17, 2011 12:55pm, #212594

5L

MilDoc - Feb 17, 2011 12:49pm, #212592

Can you get your money back for a misspelling on a tombstone? That's got to be the ultimate pwn

Tman545 - Feb 17, 2011 12:40pm, #212591

lol i do too

Faceplant31 - Feb 17, 2011 12:04pm, #212589

Yes, yes it will.

NEXT PAGE


Skip to page

10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 550 560 570 580 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 730 740 750 760 770 780 790 800 810 820 830 840 850 860 870 880 890 900 910 920 930 940 950 960 970 980 990 1000 1010 1020 1030 1040 1050 1060 1070 1080 1090 1100 1110 1120 1130 1140 1150 1160 1170 1180 1190 1200 1210 1220 1230 1240 1250 1260 1270 1280 1290 1300 1310 1320 1330 1340 1350 1360 1370 1380 1390 1400 1410 1420 1430 1440 1450 1460 1470 1480 1490 1500 1510 1520 1530 1540 1550 1560 1570 1580 1590 1600 1610 1620 1630 1640 1650 1660 1670 1680 1690 1700 1710 1720 1730 1740 1750 1760 1770 1780 1790 1800 1810 1820 1830 1840 1850 1860 1870 1880 1890 1900 1910 1920 1930 1940 1950 1960 1970 1980 1990