motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






ROMANTIC BEACH WALKS - demotivational poster

I love the breathless sense of new love, the feel of wet sand between my toes, the masculine clutch of strong fingers around my hand..... until the LSD wears off and I realize I've been dragging a stolen mannequin around the Wendy's parking lot.....again.


TAGS: walking romance surprise humor poster

demotivational poster ROMANTIC BEACH WALKS
lgvernon  #173480 Created May 17, 2014

0 shares


( 8 upvotes )

lgvernon - May 18, 2014, 5:25 pm

Then there was this one time, at band camp...
MissPriss - May 18, 2014, 2:36 pm
Oh gawd...stomach...hurts...can't breath! Thanks for the laugh and the somewhat similar memory.
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









that face i make when i cropdust the aisles in wal mart. - demotivational poster


TAGS: toddler fart face

demotivational poster that face i make when i cropdust the aisles in wal mart.
xnavygunner  #173417 Created May 13, 2014

44 shares


( 14 upvotes )

thecrotchetyoldcynic - June 12, 2014, 2:33 pm
"That's funny. That crop-duster dustin' crops where there ain't no crops."
ughomer - May 13, 2014, 8:02 pm
Great! Create more like this. Fresh ideas are a good thing.
xnavygunner - May 13, 2014, 7:49 pm
In my case yeah lol
lgvernon - May 13, 2014, 7:40 pm

That's a 'A' in , cropdust', right?....5 clothespins!
(Add Comment)      (Add to favorites)









Arizona Border Patrol Drug Bust - demotivational poster

"You have the right to remain silent - unless the spines from those pods full of cocaine are causing you discomfort, chummy. The golf clubs were a good subterfuge, though!"


TAGS: 18 milkweed pods during golf

demotivational poster Arizona  Border Patrol Drug Bust
ughomer  #173391 Created May 12, 2014

27 shares


( 4 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









remember - demotivational poster


TAGS: sleep angel

demotivational poster remember
Sho  #173356 Created May 10, 2014

20 shares


( 20 upvotes )

thecrotchetyoldcynic - May 18, 2014, 12:57 pm
Awe, man Sho! Dang, this is classic! 5 angels for you... crap, in this context that didn't sound right. Lol
(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

Greybeard

lgvernon

SanityFree

lgvernon

Reality Lord

theyuk

Reality Lord

Reality Lord

Reality Lord

Reality Lord

Reality Lord

Reality Lord



MORE on the HOT PAGE







Peep Jousting - demotivational poster


TAGS: adult sup***ision advised

demotivational poster Peep Jousting
ughomer  #173304 Created May 7, 2014

30 shares


( 8 upvotes )

thecrotchetyoldcynic - May 18, 2014, 1:00 pm
Dang it! I would have to read this 5L AFTER Easter. Now I have to wait an entire year :-(
ughomer - May 8, 2014, 11:04 am
I ruined three (3) microwave ovens showing my friends this stupid trick!
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) motifake.com