Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






RARA AVIS ALOFT - demotivational poster


TAGS: it means rare and unique bird or does it

demotivational poster RARA AVIS ALOFT
Sean  #58589 Created May 28, 2009

0 shares


( 11 upvotes )

Sean - October 4, 2009, 12:27 am
Shush.
agdaniele - October 4, 2009, 12:17 am
Shameless.
Sean - October 4, 2009, 12:13 am
Crap, this was in response to spacedog's comment from three hours ago (and another but related poster). Must be way past his beddy-bys by now. Ah well.
Sean. - October 4, 2009, 12:09 am
Yeah spacedog, kinda looks like Logicdude is stayin' in the guesthouse -- NOT that there's anything wrong with that!
Airman - May 29, 2009, 10:39 am
I test the pool daily.. cool pic.. it will mount well over my Bomber john..
BoneCD - May 28, 2009, 10:49 pm
I already gave him one at the Xmas gift exchange party in the bunker (poster-51503). *Then again may be he's using the bush marked men...*
Sean - May 28, 2009, 10:33 pm
Shhsh! Dammit. Airman didn't know about the toilet seat ... till now. Dufus.
BoneCD - May 28, 2009, 9:58 pm
Too funny...if you don't use the pool, wait till you see his toilet seat
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









SKELETOR - By the power of Grayskull brush your face!!! demotivational poster

demotivational poster SKELETOR
bazookaman  #58571 Created May 28, 2009

12 shares


( 5 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)









US AIR FORCE - like the military but with nap time and recess demotivational poster

More society photos by - demotivational poster US AIR FORCE
Agent K  #58550 Created May 28, 2009

334 shares


( 18 upvotes )

fftk - April 19, 2013, 7:17 am
yea airforce has it a little easier than military eccept the fact they cant just leave if they want to... they have to wait there term out, sometimes even longer.
IxCHIEFxI - May 6, 2012, 9:46 pm
I love this, for the simple fact that it made all the fairies cry
marko90876 - January 5, 2011, 4:34 pm
and of course if you aircraft maintenance your not going to think Air Force is good. If you enroll in Air Force you get a crappy job most of the time if you wanna be legit and have more than a **** jiob you do the Air Force academy. Thats the ****.
FTACHASER357 - May 28, 2009, 11:24 pm
AND ... On a side note; I started many a bar room brawl at the NCO Club, by yelling; "AIR FORCE! At least WE are NOT The Few, The Proud, The DEAD on the Beach!" *hehehe*
FTACHASER357 - May 28, 2009, 9:00 pm
LOL ... I spent 8 years in the Air Farce. I loved every minute of it. When I cross-trained into CCT, I was a**igned to certain Army units. I "resided" in a "dorm unit", unlike my US Army members. My TEAM MEMBERS would come and PARTY in my "Dorm".
Agent K - May 28, 2009, 8:37 pm
dude i was aircraft maintenance for 9 years it's a joke
agdaniele - May 28, 2009, 7:42 pm
Check again.... It ain't much of a war without the USAF.
Airman - May 28, 2009, 5:26 pm
and preferred tee times
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









RED SHIRTS - demotivational poster


TAGS: life time human nature death expendable crew tv show rule star trek

demotivational poster RED SHIRTS
giulio  #58546 Created May 28, 2009

17 shares


( 29 upvotes )

elf25s - May 23, 2017, 8:13 pm
exception to the rule are two toughest red shirts to be on star trek scotty and uhura
thecrotchetyoldcynic - August 15, 2013, 4:38 pm
If they're NOT wearing a red shirt, then they are future casualties... crap, I'm wearing a light blue shirt!
prisoner109 - November 12, 2009, 12:07 am
ha, everybody's a crip
(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

concern3

Reality Lord

concern3

Reality Lord

Reality Lord

Reality Lord

concern3

concern3

theyuk

theyuk

mizzdizz

theyuk



MORE on the HOT PAGE







BUNSEN BURNER - Who needs magic when you have gas! demotivational poster


TAGS: harry potter half blood prince

demotivational poster BUNSEN BURNER
Jmac0585  #58538 Created May 28, 2009

11 shares


( 7 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) motifake.com